Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ επίσης να δημιουργήσω μια παραγγελία μέσω e-mail ή τηλεφώνου;

Ναι, η παραγγελία μπορεί να δημιουργηθεί μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Σε αυτήν την περίπτωση,

ετοιμάστε τον κωδικό καταλόγου προϊόντων, ο οποίος αναγράφεται κάτω από το όνομα προϊόντος που

έχετε επιλέξει.

Πώς να πληρώσετε για μια παραγγελία;

Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία με αντικαταβολή (πληρώνετε κατά την παραλαβή της

αποστολής με μετρητά ή με κάρτα), με τραπεζικό έμβασμα ή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα online κατά

τη δημιουργία της παραγγελίας.

Πότε θα μου παραδοθεί η παραγγελία μου;

Μετά τη δημιουργία της παραγγελίας σας, όλα τα προϊόντα πρέπει να παραγγελθούν από τον

προμηθευτή και στη συνέχεια να κατασκευαστούν. Ο τυπικός χρόνος παράδοσης είναι 5-7 εργάσιμες

ημέρες από τη δημιουργία της παραγγελίας. Θα βρείτε πάντα πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο

παράδοσης για κάθε προϊόν.

Πόσο κοστίζει η παράδοση;

• Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 89 €.

• Κατά την πληρωμή online ή με τραπεζικό έμβασμα, η μεταφορά παρέχεται μέσω Σλοβακικής

Υπηρεσίας Δεμάτων με το ποσό των 2,90 €.

• Σε περίπτωση αντικαταβολής η τιμή αποστολής είναι 2,90€ + επιβάρυνση αντικαταβολής 0,6€.

Πώς θα μου παραδοθεί η αποστολή;

• Στέλνουμε κάθε παραγγελία από τη σλοβακική εταιρεία ταχυμεταφορών.

• Θα λάβετε ένα e-mail σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας την ημέρα πριν από την

παράδοση της παραγγελίας. Την ημέρα της παράδοσης, θα λάβετε ένα e-mail και ένα μήνυμα

SMS με παράθυρο ώρας πότε θα φτάσει ο κούριερ.

Μπορώ να αλλάξω ή να προσθέσω στην παραγγελία μου;
Η παραγγελία μπορεί να αλλάξει ή να συμπληρωθεί μόνο εάν δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Μπορείτε να το
κάνετε μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας σας για να τον
αναγνωρίσουμε.
Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τα παραγγελθέντα αγαθά ή υπηρεσίες εντός 24 ωρών από
τη σύναψη της σύμβασης αγοράς χωρίς χρέωση ακύρωσης για τα αγαθά που παρασκευάζονται κατά
παραγγελία.
Πώς να προχωρήσετε σε μια διεκδίκηση;
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την αξίωσή σας για κατεστραμμένα προϊόντα, μη

διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η υποστήριξη πελατών είναι εδώ για εσάς τις καθημερινές Δευ-
Παρασκευή από τις 8:00 π.μ. έως τις 4:00 μ.μ.

• Τηλέφωνο:
• email: info@dovido.el (στην αγγλική γλώσσα)

Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα;
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε αχρησιμοποίητα και άθικτα αγαθά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από
την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων. Μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες στην
ενότητα των όρων και προϋποθέσεων ή μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών
μας.
Δεν έλαβα την επιβεβαίωση της παραγγελίας στο email;
Μερικές φορές συμβαίνει ότι η επιβεβαίωση παραγγελίας πέφτει σε ένα φάκελο Ανεπιθύμητα ή
Διαφημιστικά, οπότε είναι απαραίτητο να ελέγξετε αυτούς τους φακέλους. Εάν δεν βρείτε το e-mail ούτε
εκεί, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή e-mail και θα χαρούμε να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας.


Δωρεάν αποστολή

πάνω από 150 ευρώ

Προϊόντα σε απόθεμα στέλνουμε τώρα
Η ευρύτερη ποικιλία από ταπετσαρίες και διακοσμητικά
Κατασκευάζεται στην Ε.Ε κορυφαία ποιότητα εκτύπωσης